![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
O PODJETJU KEMON Italijansko podjetje, ki ga še vedno vodi družina Nocentini, ista družina, ki je podjetje ustanovila leta 1959. Podjetje Kemon že več kot 50 let ustvarja, izdeluje in prodaja proizvode, ponuja izobraževanje in oblikuje svet pričesk izključno za trg profesionalnega frizerstva. |
spletna stran www.kemon.it | |
![]() |
||
V modernem raziskovalnem laboratoriju nenehno ustvarjajo nove izdelke, namenjene zadostitvi potreb profesionalcev z vsega sveta. Centralizirana proizvodnja se v celoti ravna po kakovostnih standardih certifikata ISO 9001:2008, kot tudi okoljskih standardih ISO 14001:2004. Marketing se posveča učinkoviti promociji, izdelki pa se nenehno izpopolnjujejo. Za vse to skrbi Kemon, eno izmed prvih italijanskih podjetij, ki se posvečajo izključno trgu profesionalnega frizerstva. Ni pa le italijanski trg tisti, ki je zanimiv za podjetje Kemon, temveč je to že od osemdesetih let prisotno na trgih več kot 40 držav po vsem svetu. Stalna prisotnost ter nenehen razvoj in utrjevanje svojega položaja izražajo navdih podjetja pri prenašanju kakovosti in italijanskega stila v svet. Poleg izredno visoke kakovosti izdelkov in storitev podjetje Kemon odlikujejo tudi strukturna fleksibilnost in dinamičnost, učinkovitost sistemov podjetja ter predvsem odnos do ljudi, pri čemer so izrednega pomena medsebojni odnosi in skrb za stranke – cilj, ki ga podjetje zasleduje na vseh ravneh. |
||
IZDELKI Pet linij proizvodov je namenjenih zadostitvi najrazličnejših potreb, s katerimi se srečujejo profesionalni frizerji. Linije izdelkov so razdeljene tako, da omogočajo različne storitve, vse pa so vedno v kakovostnem vrhu frizerskega sektorja. Linija tehničnih znamk, ki ne smejo manjkati v nobenem salonu: preparati za barvanje las, preparati Kemon za razbarvanje las, preparati za obstojne valovite in ravne pričeske; skratka, vse storitve, ki so danes osrednja dejavnost vsakega frizerskega salona in ki poudarjajo kakovost tega. Linija visokokakovostnih izdelkov za nego las "Trattamento" poskrbi za zdravje in lepoto las ter lasišča. Ključne tehnološko napredne sestavine naravnega izvora odlikuje takojšnje učinkovanje. Celotna linija visokoučinkovitih izdelkov s takojšnjim učinkovanjem zadosti vsem potrebam, s katerimi se srečujejo frizerji in njihove stranke. Linija modnega oblikovanja, ki je hkrati tudi tehnično izpopolnjena, je posvečena elegantnim in prefinjenim oblikam. Celotna linija visokoučinkovitih izdelkov s takojšnjim učinkovanjem zadosti vsem potrebam, s katerimi se srečujejo frizerji in njihove stranke. Izjemno visoki kakovostni standardi so se ohranili tudi zahvaljujoč več kot 50 kontrolam, ki so jim izdelki podvrženi med proizvodno fazo od primarnih surovin do končnega pakiranja, vse z glavnim ciljem, ki ostaja zagotoviti najvišjo kakovost in ponuditi frizerskim salonom nove storitve, ki bodo vedno znova obogatile dejavnost salonov. |
||
IZOBRAŽEVANJE Dogodki, predstave, didaktična srečanja, članstva: svet oblikovanja podjetja Kemon je v nenehnem razvoju, vse z namenom ponuditi najboljše storitve in znanja, ki bi pripomogla k izboljšanju dejavnosti frizerskih podjetij po vsem svetu. Med ponudbami izobraževanja so:
Privilegirani sedeži izobraževalnih srečanj so laboratoriji Kemon Style Lab, odlični centri, namenjeni razvoju in poglobitvi vedenja o didaktičnih pristopih, stilu in tehniki, kot tudi italijanski modi. V Italiji sta dva tovrstna laboratorija, eden v San Giustinu (na sedežu podjetja) in drugi v Milanu (evropski modni prestolnici). |
||
PODOBE Ne le kakovost izdelkov in izobraževanja na področju frizerstva, temveč tudi podpora izdelkom, narejenih v Italiji, in globoka naklonjenost modi so tisti, ki odlikujejo podjetje Kemon. Z znamko The Italian Touch se podjetje podpisuje pod lastne kolekcije in predstavlja istoimensko revijo, v kateri so svoje mesto dobili oblikovanje, glasba, življenjski slog in vse tisto, kar oblikuje kulturo pričesk in čisti italijanski slog. Strast podjetja Kemon se ne ustavi le pri modnih kolekcijah, temveč se nadaljuje tudi v podobah, ki jih podjetje ustvarja in dostavlja lastnim strankam: vedno napredni izdelki, ki zagotavljajo frizerjem po vsem svetu, da na najboljši način obveščajo svoje stranke prek nezamenljivega stila The Italian Touch. |